Guided Boat Tour in Geiranger

fra
USD 56,73
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bonseye på
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service. Vi hadde båttur inn til Skageflå og avtalt retur på er klokkeslett. Så viste det seg at HMK Garden var der, og vi spurte om å få endret returen. Det var ikke noe problem, og de kom ens ærend for å hente oss da vi kom ned fra den flotte fjellgården. Flott båt, super personale og det billigste alternativet i Geiranger. Familien er de som har drevet lengst og er fra stedet, og tilbyr super guiding! Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 710annkristinh
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

En nydelig tur med en kunnskapsrik guide, rett og slett en uforglemmelig opplevelse. Tett kontakt med fjord, fjell og foss. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Aredo01
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Herlig Rib-tur tur/retur Skageflå. Opplevde hyggelige og hjelpsomme ansatte. Også mye billigere enn konkurrentene!

Takk, Trek28870138589
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Super guidet tur i vakre Geirangerfjorden. Spennende historie om Geiranger og tett kontakt med flott natur og kjente fosser. Anbefales!

Takk, lindarosanne
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Effektiv og rimelig transport med RIB-båt fra Geiranger, utover fjorden til starten av stien til Skageflå. Veldig hyggelig båtfører!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, larsstorheim