“Gode sjokoladesmaker”

Geiranger Sjokolade Chocolate Café
Vurdert som nr. 9 av 14 Restauranter i Geiranger
Beskrivelse: Velkommen til vårt lille søte Himmelrike! Siden 2010 har besøkende i Geiranger kunnet nyte lokalprodusert sjokolade i vår lille café. Alt hjemmelaget i første etasje, hvor du kan kikke inn vinduet fra fjordsiden og se hvordan vi lager sjokoladen på vår egen spesielle måte. Vår prisbelønte sjokolade, hjemmelagde soft-ice, sjokoladevafler på pinne, kaker smørbrød, kaffe og hele 5 ulike typer varm sjokolade. Hyggelige sitteplasser utendørs med fjordutsikt.
Anmeldt 21. juli 2021

Ikke tvil om at dette er prisvinnende sjokolader, de utfordrer din smak. Men det er det verdt... Et must i Geiranger

Dato for besøk: august 2020
Takk, Thor-Erik G

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Helt ordinær sjokoladesjappe. Hyggelig sjøbu, overpriset sjokolade. Kan se at de lager sjokolade bak en glassvegg i første etasje. Går du forbi, stikk innom. Men ikke verdt å ta en omkrok eller ekstra stopp for.

1  Takk, Geno65
Anmeldt 2 dager siden

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Geiranger Sjokolade Chocolate Café, så også på

Har du vært i Geiranger Sjokolade Chocolate Café? Del dine erfaringer!