“Tar sjangsen og gir en høy”
Anmeldelse av Brasserie Posten

Brasserie Posten
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Geiranger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Tar sjangsen og gir en høy score selv om det var første gang. Fink beskjed om ar det var fulgt, men fikk bord ute under tak. Var på jakt etter et enkelt måltid i dag så vi valgte pizza. Den var god, ikke wow, men sammen med veldig hyggelig og oppmerksom kelner, så drar vi tilbake hit.

2  Takk, 769rolfh

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Var sitteplasser på ute og inne. Maten var veldig god, anbefaler fiskesuppa. Normale priser.

Takk, MaritaSN
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og bra service. Vi var 8 stykk som spiste, og både voksne og barn var veldig fornøyde. Jeg hadde sjøørret med tilbehør, den vil jeg anbefale!

Takk, lindacjm1
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Andre besøk på tre år ga nok en gang valuta for pengene. Både fiskesuppe og burger smakte godt. Veldig fin atmosfære med tang og tjærelukt og både ute og inneservering.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God service og god mat. Fin utsikt mot sjøen og generelt gode lokaler. Maten var svært bra og servicen var bra. Serveringen kunne vært noen hakk høyere, selv på dag med lite trafikk var det litt for mye å gjøre. Generelt bra var det men bærer litt preg av turistsesong - høysesong.
Anbefales, men bestill gjerne bord.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Sykkeltor

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!