“Hyggelig sted.”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted, husk å reservere bord.
Det hadde vi og servitør var rask på plass etter vår ankomst. Meny på bordet via telefonen, men servitør var behjelpelig med å få denne fra.
Menyen var kanskje litt liten og lite lokalt utvalg. Men kjekebaben var et lokalt artig innslag, om enn litt grove grønnsaker. Synd at de ikke har mulighet å tilby Pepsi Max, men kun colaprodukter. De smaker ikke like godt, og trekker ned inntrykket.
Servitøren kunne vært innom for å forsikre seg om at det smakte godt, men ettersom det gjorde det så er det ikke noe å utsette. Tilbud om både dessert og kaffe og med mange smil underveis, var dette et hyggelig og godt sted å være på besøk. Jo enda et pluss, servitørene snakket norsk.

2  Takk, ClausE

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Tar sjangsen og gir en høy score selv om det var første gang. Fink beskjed om ar det var fulgt, men fikk bord ute under tak. Var på jakt etter et enkelt måltid i dag så vi valgte pizza. Den var god, ikke wow, men sammen med veldig hyggelig og oppmerksom kelner, så drar vi tilbake hit.

2  Takk, 769rolfh
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Var sitteplasser på ute og inne. Maten var veldig god, anbefaler fiskesuppa. Normale priser.

Takk, MaritaSN
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og bra service. Vi var 8 stykk som spiste, og både voksne og barn var veldig fornøyde. Jeg hadde sjøørret med tilbehør, den vil jeg anbefale!

Takk, lindacjm1
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Andre besøk på tre år ga nok en gang valuta for pengene. Både fiskesuppe og burger smakte godt. Veldig fin atmosfære med tang og tjærelukt og både ute og inneservering.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, erikmG6801GH

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!