“Veldig god mat og god service.”
Anmeldelse av Brasserie Posten

Brasserie Posten
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Geiranger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service.
Vi var 4 voksne som spiste lunch.
Velsmakende og veldig god service.
Vi endte med å spise her 2 dager.

2  Takk, Line S

Anmeldt 29. juli 2020

Vi var 3 venninner som spiste både middag og dessert. Sjøaure, Kalv og Kjebab - fantastisk gode smaker på talerkenen Etter såpss bra middag, måtte vi bare teste begge dessertene også - ikke skuffet

Takk, 994lenah
Anmeldt 26. juli 2020

Anbefaler virkelig denne restauranten. En liten, men spennende meny. Vi spiste ørret og det var helt nydelig. Stort pluss for gode lokale ølsorter tilgjengelig. Det gikk helt fint å reservere bord, og servicen var hyggelig og oppmerksom hele veien.

1  Takk, scheihansen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

For en god service og hyggelige ansatte. Fikk raskt bord og ble tatt godt i mot.
Koste oss veldig her

Takk, Prebzz
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var heldige som fikk et bord ute de 45 minuttene det var sol i dag. Jeg spiste glutenfri pizza sol var helt ok. Mannen min en fjøl med diverse ost og skinke. Den var veldig bra! Vi føler oss heldige som fikk oppleve Geiranger uten cruiseskip og turistbusser!

Takk, Karinogkidsa

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!