“Supergod mat!”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020

Hadde en supergod opplevelse med to venner! Vi måtte vente litt i kø da det var restriksjoner grunnet covid og mye folk, men ventingen var verdt det! Maten var nydelig og kan virkelig anbefale kjebaben og pavlovaen til dessert! Vi spiste fiskesuppe til forrett, som også anbefales. De hadde menyen på mobil som både var praktisk og covid-vennlig.

Alle tre var veldig fornøyd, til og med hun som var vegetarianer. (Hun anbefaler rødbeteburgeren).

Takk, Juliemaao

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her og spiste på vei til Ålesund. Bestilte pizza margerita. Kjedeligste jeg har spist på lenge. Men to stjerner for fin utsikt!

1  Takk, karenmatvrak
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service.
Vi var 4 voksne som spiste lunch.
Velsmakende og veldig god service.
Vi endte med å spise her 2 dager.

2  Takk, Line S
Anmeldt 29. juli 2020

Vi var 3 venninner som spiste både middag og dessert. Sjøaure, Kalv og Kjebab - fantastisk gode smaker på talerkenen Etter såpss bra middag, måtte vi bare teste begge dessertene også - ikke skuffet

Takk, 994lenah
Anmeldt 26. juli 2020

Anbefaler virkelig denne restauranten. En liten, men spennende meny. Vi spiste ørret og det var helt nydelig. Stort pluss for gode lokale ølsorter tilgjengelig. Det gikk helt fint å reservere bord, og servicen var hyggelig og oppmerksom hele veien.

1  Takk, scheihansen

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!