“Hyggelig sted”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God service fra de ansatte selv om de virket travle. Vi spiste kjebab, en slags fornorsket variant av kebab. Pluss for godt lokalt øl, store porsjoner.

Takk, tirillaumann

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening, men styr unna burgeren. Potene var harde, nesten rå. Dressing og Coleslaw helt uten syre, smakløse.

Takk, 997oles
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk tips om at Posten solgte flere typer Geiranger-øl og det måtte jo selvfølgelig prøves. Mens vi koste oss med lokalt øl fikk nabobordet servert maten. Synet og lukten gjorde at servitøren ble anropt og maken bestilt. Kunne skrevet en hel avhandling, men ett ord dekker egentlig det som ville blitt skrevet; Herlig! Servicen var også upåklagelig, og det ble flere turer på Posten ila den tiden vi tilbrakte i Geiranger.

Takk, Escape770779
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat. Spiste ørret. God og imponerende ølmeny. Flott terrasse. Lang kø, men verdt det Stenger litt tidlig som alt annet I Geiranger

Takk, RunarT
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service og mat! Anbefales på det sterkeste hvis man først er i Geiranget. Lokal, velsmakende mat, god drikke.

1  Takk, 547_sek

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!