“Nydelig mat i fantastiske Geiranger”
Anmeldelse av Brasserie Posten

Brasserie Posten
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Geiranger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og tidenes beste mat. Skjeldent smakt så gode pizza og øl fra lokalt bryggeri. Her skulle vi gjerne har vært gjennom hele menyen. Faktisk så var vi innom hver dag i tiden vi var i Geiranger.
Kudos til hyggelig servitør fra Volda

Takk, Discover07186160547

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Maten var utsøkt. Kalvekjøttet var så mørt at det kunne skjæres med skje. Tilbehøret var av ypperste kvalitet med kortreiste, klassiske grønnsaker. Vertskapet var også veldig hyggelig. Dette var en kulinarisk opplevelse!

Takk, Thomas O
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Ok pizza og burger. Fikk bestilt raskt og maten kom fort.
Hadde bestilt bord flere uker i forveien og skuffet over å bli plassert på det minste bordet i den trangeste kroken ut mot veien. Folk som kom uten reservasjon ble plasser bedre.
Hadde håpet på en liten fordel når man bestiller i forveien.
Ble sittende i trafikkstøy og røyklukt.

Takk, 649h_varda
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God service fra de ansatte selv om de virket travle. Vi spiste kjebab, en slags fornorsket variant av kebab. Pluss for godt lokalt øl, store porsjoner.

Takk, tirillaumann
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening, men styr unna burgeren. Potene var harde, nesten rå. Dressing og Coleslaw helt uten syre, smakløse.

Takk, 997oles

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!