“Anbefales!”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig god mat, bestilte urtebakt fjordaure. Veldig Hyggelig betjening med et smil om munnen! Anbefales på det sterkeste

Takk, Lena F

1923 av 545 anmeldelser

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, Urtebakt fjellaure og dessert med store bringebær smakte fantastisk Store porsjoner!
God service fra trivelig personale og fin atmosfære. Anbefales!

1  Takk, 73metten
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde Kjebab, de andre testet et par pizza og en burger. Maten var god. Servicen rask høffelig, og presis. Kan anbefales

1  Takk, hohygen
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Super koselig restaurant i Geiranger med meget god mat! Jeg spiste pizzaen Kraftkar, og det er den beste pizzaen jeg har smakt! Anbefales masse annet fristende på menyen, drar hit gjerne igjen!

Takk, kristint267
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og tidenes beste mat. Skjeldent smakt så gode pizza og øl fra lokalt bryggeri. Her skulle vi gjerne har vært gjennom hele menyen. Faktisk så var vi innom hver dag i tiden vi var i Geiranger.
Kudos til hyggelig servitør fra Volda

Takk, Discover07186160547

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!