“Verdt besøket 😊”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat!
Akkurat passe utvalg, ved bordet ble bestilt kalv, fisk og storfeburger, alle kjempe fornøyde!

6  Takk, monicabellucci123

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Anbefaler alle å booke bord her for middag hvis dere er i Geiranger! Fantastisk mat, jeg spiste kalv med grønnsaker og bearnaise, og det var helt nydelig. Følget spiste burger, og den var visst også veldig bra.
Utrolig flinke og hyggelige ansatte. Kjempefint, lite lokale. Fint å sitte ute også for de som ønsker det :)
Vi kommer tilbake neste gang!

2  Takk, lyngz
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig god mat, bestilte urtebakt fjordaure. Veldig Hyggelig betjening med et smil om munnen! Anbefales på det sterkeste

Takk, Lena F
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, Urtebakt fjellaure og dessert med store bringebær smakte fantastisk Store porsjoner!
God service fra trivelig personale og fin atmosfære. Anbefales!

1  Takk, 73metten
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde Kjebab, de andre testet et par pizza og en burger. Maten var god. Servicen rask høffelig, og presis. Kan anbefales

1  Takk, hohygen

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!