“Verdt et besøk i Geiranger ”
Anmeldelse av Brasserie Posten

Brasserie Posten
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Geiranger
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært her ved 2 anledninger, august 2020 og august 2021. Begge gangene opplevde vi hyggelige ansatte og veldig god mat, uten å betale i overkant mye. Vi fikk begge gangene uoppfordret en skål vann til hunden, som er veldig hyggelig

Takk, Jonas M

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Dessverre hadde jeg liten tid til å spise her, for andre gang i år, men FOR EN MATOPPLEVELSE jeg fikk også denne gangen! Ikke bare ser maten himmelsk ut, den smaker også himmelsk. Jeg kan ikke annet enn å anbefale fiskemåltidet på det aller sterkeste! Det koster, men det smaker enda bedre!! Fikk anbefalt dessert, hvit sjokolademousse - sammen med hovedrett - jeg får vann i munnen til og med nå dagen etter jeg skriver dette. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 423ketilk
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bittelite lokale (men med uteservering på begge sider) og veldig god mat! Vi hadde «Geirangerfjøl» og pizza «Kraftkar» - begge anbefales sterk!
Betjeningen var svært blide og serviceinnstilte- tipp topp, tommel opp!

1  Takk, 13ferie
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat!
Akkurat passe utvalg, ved bordet ble bestilt kalv, fisk og storfeburger, alle kjempe fornøyde!

6  Takk, monicabellucci123
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Anbefaler alle å booke bord her for middag hvis dere er i Geiranger! Fantastisk mat, jeg spiste kalv med grønnsaker og bearnaise, og det var helt nydelig. Følget spiste burger, og den var visst også veldig bra.
Utrolig flinke og hyggelige ansatte. Kjempefint, lite lokale. Fint å sitte ute også for de som ønsker det :)
Vi kommer tilbake neste gang!

2  Takk, lyngz

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!