“En deilig middag”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Utrolig profesjonelt sted, med fantastiske retter. Hovmesteren var kunnskapsrik og utrolig service minde. Er vi i Geiranger vet vi hvor vi skal spise.

1  Takk, 511einarb

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Veldig god Pizza med lokale varer og spennende smaker.
God service fra hyggelig og hjelpsom betjening.

Takk, P8029ORchristianm
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Hallo!!!! For en herlig middag!! En matopplevelse av de sjeldne! God atmosfære, rask servering og hyggelig servitør. Anbefales på det sterkeste! Reis hit og spis her!!

Takk, 626astridn
Anmeldt 1. september 2021

Et vel verdt besøk hos Brasserie Posten Geiranger, igjen!
Denne gangen ble det utrolige smakfulle, lokalproduserte Lakseburgere med nydelig tilbehør, og sjokoladefondant med hjemmelaget is ++! Anbefales!
Takk til bla servitør Henning, og resten av gjengen for trivelig service, og fantastisk lokalmat!
Dette er bra for turistnorge, og Geiranger!

Takk, TOJO7165
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært her ved 2 anledninger, august 2020 og august 2021. Begge gangene opplevde vi hyggelige ansatte og veldig god mat, uten å betale i overkant mye. Vi fikk begge gangene uoppfordret en skål vann til hunden, som er veldig hyggelig

Takk, Jonas M

Reisende som så på Brasserie Posten, så også på

Har du vært i Brasserie Posten? Del dine erfaringer!