“Veldig bra, god og hyggelig”
Anmeldelse av Restaurant Hyskje

Restaurant Hyskje
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Geiranger
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra, god og hyggelig service. Spiste skalldyr og det var godt. Det eneste vi hadde å utsette var at krabben var nok kokt litt for hardt, så vanskelig å få ut noe kjøtt....
Bør besøkes når man er i Geiranger!

2  Takk, 769rolfh

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi ringte å booket på vei ned fra fjelltur og fikk et flott bord like etter. Super mottakelse, fantastiske omgivelser og utsikt. Begge bestilte laks, en gikk for en fin pinot grigio og en annen en alkoholfri drink, hvor begge deler funket fint til maten. Servicen stoppet opp etter at maten var servert, noe som var veldig synd. Det kunne vært flere stjerner hvis vi fikk bedre oppfølging, men ble drit lei av å vente og sitte i oppvaska så gikk heller til baren for å be om regningen i stedet for å utforske menyene videre. Hyggelig personalet, men uorganisert og uoppmerksomme på en tilsynelatende rolig kveld.

Takk, davidnil
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Ikke gå glipp av denne restauranten! Selvom den ligger litt utenom sentrum, så er det vel verdt å ta turen innom! Mat, drikke, service og omgivelser er fantastisk! Be om å få bord med best utsikt i den nyoppussede delen av restauranten: vinduer fra tak til gulv og du føler du sitter i ett med fjord, fjell og skog.
Vi var kjempefornøyd med alle retter vi åt, dessert og øl og vin.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, marianneh278
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Hvis du skal innom Geiranger...ikke gå glipp av dette flotte stedet. Vårt første besøk her på nyåpnet og nyrenovert restaurant ifl servitør Louise, som gjorde en utmerket jobb ikveld. Nydelig utsikt til nydelig måltid, vi spiste elg, hjort og skalldyrfat. Ypperlig service, gode anbefalinger på mat og vin. Bartender lagde selvkomponert virgin coctail til sjåføren som var utmerket, han kom til bordet med vinforslag og masse kunnskap til resten av selskapet. Flott interiør og smakfullt dekorert. Vi var storfornøyd, og kommer selvfølgelig tilbake ved neste besøk i Geiranger. Anbefales!!!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, karinag128
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Med utsikt over vakre Geirangerfjorden ligger denne perlen av en restaurant.
Rikholdig buffet , lekkert og smakfullt. Godt utvalg av øl og viner. Japansk inspirert innredet. Du kan også nyte en god lunch her . Tilhører grandefjordhotell.
God service . Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, WillyF964

Reisende som så på Restaurant Hyskje, så også på

Har du vært i Restaurant Hyskje? Del dine erfaringer!