“Nydelig mat!”

Restaurant Hyskje
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Geiranger
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Jeg og en venninne unnet oss en natt på Grande Fjord Hotel og booket oss bord til middag i restauranten. De serverte buffé, med kortreist Indrefilet som hovedrett - i tillegg til flere fiskeretter og skalldyr. Det var et perfekt utvalg, ikke for mye slik man ofte opplever der maten bærer preg av å være masseprodusert. Her smakte alt nydelig og vi var enige om at dette var en av de beste måltidene vi har spist på hotell. Det samme kan sier om frokosten - fra omelettstasjon til desserter..
En fantastisk god restaurant med fokus på god kvalitet og service! (Og selvfølgelig ingenting å utsette på utsikten). Vel verdt et besøk - og vi kommer definitivt tilbake neste gang vi besøker Geiranger!

Takk, Tone G

Anmeldt 25. august 2020

Vi var der på slutten av sesongen og da hade de kanskje ikke så mye å velge på. Vi spiste en treretters og alle rettene var helt topp.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Kyrre F
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Spiste her 2 kvelder. God og variert buffet! God mat, hyggelig personale, hjelpsomme servitører og gode tiltak mtp. corona! Tar oss gjerne turen tilbake

Takk, 947maritr
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra, god og hyggelig service. Spiste skalldyr og det var godt. Det eneste vi hadde å utsette var at krabben var nok kokt litt for hardt, så vanskelig å få ut noe kjøtt....
Bør besøkes når man er i Geiranger!

2  Takk, 769rolfh
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi ringte å booket på vei ned fra fjelltur og fikk et flott bord like etter. Super mottakelse, fantastiske omgivelser og utsikt. Begge bestilte laks, en gikk for en fin pinot grigio og en annen en alkoholfri drink, hvor begge deler funket fint til maten. Servicen stoppet opp etter at maten var servert, noe som var veldig synd. Det kunne vært flere stjerner hvis vi fikk bedre oppfølging, men ble drit lei av å vente og sitte i oppvaska så gikk heller til baren for å be om regningen i stedet for å utforske menyene videre. Hyggelig personalet, men uorganisert og uoppmerksomme på en tilsynelatende rolig kveld.

Takk, davidnil

Reisende som så på Restaurant Hyskje, så også på

Har du vært i Restaurant Hyskje? Del dine erfaringer!