RIB Fjordsafari Geirangefjord

fra
USD 61,49
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Skageflå på
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fin båttur utover, heftig tur oppover til Skageflå og videre til Homlungsætra. Fantastisk natur og utsikt!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, maybrittk2016
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Et must om du er i Geiranger. Ta sightseeingrundturen der du blir sluppet av ved skageflå og gå tilbake. Da har du en uforglemmelig halv dag. Ta på gode sko.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 385eivinde
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Utrolig å se hvordan nordmennene levde for snaue 100 år siden. Her kommer vi til en av de mest velstående gårdene. Hvordan de holdt av naturen og dyrket det de kunne får en se litt av her!

Dato for opplevelse: juli 2017
3  Takk, Batforever
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Fantastisk spektakulær tur ifrå Geirangerfjorden og opp den bratte råsa til garden Skageflå der ein blir sett 100 år tilbake i tid å får virkelig sjå kor krevande det var å livberge seg under dei bratte fjella den tida.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 484torarne
Anmeldt 4. november 2016 via mobile enheter

Vi var syv personer, som tik fatt på denne fantadtiske turen over Skageflå. Vi var ikke alene, men opplevde ikke å "gå i kø".
Turen byr på bratte skrenter, litt enkel klatring og mange spektakulære utdiktspunkter. Tar du hele turen over og ned til Geiranger, så er det en flitt opplevelse. Det er en fordel med godt fottøy, god matpakke og godt humør!
God tur!

Dato for opplevelse: november 2016