Fjordsightseeing med båt i Geiranger

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Geiranger Fjordservice AS på
Anmeldt 4. august 2021

Helt fantastisk Vi bli møt med høy kompetanse og godt humør. Anbefales! Veldig trygg og hyggelig.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, julianegneist
123gustav, Director of Sales på Geiranger Fjordservice AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Thank you for your feed back .

Anmeldt 5. juli 2021

Fantastisk tur som absolutt er verdt det! Det var en utrolig opplevelse med flotte bakhistorier og fantastiske omgivelser.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Idamarthi
Geirangerfjord1, Front Office Manager på Geiranger Fjordservice AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Takk for fine tilbakemeldinger! Det er godt å se at turer med båten vår er et godt valg for å utforske den fantastiske fjorden.

Anmeldt 21. juni 2021

Anbefales på det varmeste! Ble positivt overrasket over guidingen, morsomt med fart og helt trygge sjåfører. Kjempehyggelige ansatte på land og på vann! Du opplever mye mer og ting du ikke visste fantes om du tar en ribtur.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Martine E
123gustav, Leder  på Geiranger Fjordservice AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Thanks Martine, we're glad you had such a good tour with us here in Geiranger

Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Dyktig guide, koronatrygt, bra pris, du får kjeledress om du vil. Veldi bra timing med første halvdel av juni pga snøsmelting og store fossefall, noen av de tørker ut innen utgangen av juni.

Takk, Travellingisfuel

Thanks for taking the time to send your review. Yes, early Summer is often a good time to visit, and now the weather seems to just get better, sunny and warm ;-)

Anmeldt 26. september 2020

Var på tur til Geiranger i sommar, bestilte RIB-båttur og betalte men spurte seinare om vi kunne trekke oss og få tilbake pengane. Fekk beskjed om at dette skulle ordnast men har ikkje fått pengane og har heller ikkje fått kontakt med bedrifta angående dette når vi har prøvd å sende Mail. Ubehagelig å bli svindla på denne måten.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, TGO123456
bookingcenter, Public Relations Manager på Geiranger Fjordservice AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Hi det var trist at høre før vi sjekke mail kvar dag. kunne du sende oss en email til booking@geirangerfjord.no med din reference nr. så skall vi finner ut vad har hend. mvh