6 dagers fjord kajakktur Norge

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Norway AdvenTURes på
fra USD 1 322,71
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 5 personer som fikk 3 timers guidet kajakktur med guide Nathan. Svært dyktig og superhyggelig guide, og vi hadde en strålende tur! Tusen takk for oss!

Takk, mimmikvalsundu
Norway A, Owner på Norway AdvenTURes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Mimmi, takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Velkommen tilbake, Anne

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi deltok på 3-timers introkurs havkajak i Kalvåg. Vi fikk veldig god innføring i utstyr, sikkerhetstiltak og teknikk av instruktør Rogier. Dette kurset hos Norway Adventures kan absolutt anbefales! Vi hadde aldri padlet i kajak før, bestått introkurs gir våtkort så nå kan vi leie kajak og prøve å padle litt mer. Neste sommer går vi for to-dagers grunnkurs i Davik hos Norway Adventures!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, elsemargrethel2021

Tusen takk for super tilbakemelding. Kos dere med padling i år, og velkommen til grunnkurs neste sommer, Anne

Anmeldt 2. september 2020

En super tur på fjorden med en hyggelig guide. Vi ble ønsket velkommen og tatt imot av en super guide og fikk en innføring i utstyrsbruk før vi padlet ut på fjorden. Vi fikk informasjon underveis og veiledning i padling.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, I2393PTkristink
Norway A, Owner på Norway AdvenTURes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Tusen takk for flott anmeldelse. Vi er glade for at dere likte turen. Velkommen tilbake, Anne

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro på kajakktur fra Urke Kaihus og padlet til Skår, en tur på ca. 8 km. Været var på vår side denne dagen, og Norangsfjorden viste seg fra sin beste side.
Hele turen startet med en sikkerhetsdemo om hvordan komme seg inn og ut av kajakken, samt hvordan oppføre seg i kajakken og egenerklæring for egen sikkerhet.
Jeg var på tur med min bror, vi koste oss på utrolig mye på tur med Nathan
Utrolig fornøyd med hele turen, bra tur som anbefales uansett alder!

Takk, Mrsihron
Norway A, Owner på Norway AdvenTURes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk for at du tok deg tida til å etterlate en review. Det setter vi stor pris på. Kjekt å høre at dere hadde en fin dag på guidet dagstur i Hjørundfjord. Jeg skal videreformidle komplimentene til Nathan. Velkommen tilbake, Anne

Anmeldt 16. juli 2013

Var heldig å fikk plass på et grunnkurs i havkajakk i regi av Rogier og hans team i Norway AdvenTURes nå i starten av juni. Kurset gikk over 2 dager fra lørdag til søndag og som tilreisende hadde jeg flere overnattings muligheter, men valgte å bo i telt på et tilrettelagt leirområde hjemme hos Rogier. Kan anbefales på det varmeste. Nå viste ikke været seg fra sin beste side akkurat. Men opplevelsen av å padle rundt i kystlandskapet oppe i Davik og ute med Kalvåg veier opp for 48 timer med regn og vind. Rogier er en dyktig instruktør og en god turleder så jeg kan på det varmeste anbefale alle som ønsker å starte med kajakk å ta et grunnkurs oppe i Davik.

Dato for opplevelse: juni 2013
1  Takk, francisk375