Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Priceline
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening som skapte en varm og god atmosfære.
Nydelig mat.
Det er ikke dekning for mobil eller wifi, men det var egentlig deilig med en digital "detox".
Rommene var flotte, med tv på hvert rom.
Vi hadde to flotte overnattinger.
Anbefales!

Romtips: Vær obs på at det ikke er dekning for verken mobil eller internett
Takk, 534larsh
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig hyggelige personale
Rene rom med eget TV-de kanaler man har behov for
Middag og frokost i ypperste gourmetklasse
Flott sted å overnatte isteden for Geiranger
Kort vei opp til Dalsnipa
Gunstig priset

Takk, Sommer-halrei
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet. Vi ble tatt i mot og vist til rommet av super hyggelig personale. Spiste en veldig god tre-retters middag til en hyggelig pris (325 kroner). Nydelig hjemmelaget mat av gode råvarer. Om du ikke skal overnatte, så er det verdt en stopp for å spise. Deilige rom med gode senger. Frokosten ble servert ved bordet på en nydelig måte og med godt utvalg. Alt i alt en meget hyggelig opplevelse. Anbefales! Litt overraskende at det ikke er nettdekning der, men for en kveld/natt er det egentlig bare deilig. Dette er altså ikke stedet for deg dersom du er avhengig av å sitte med nesa ned i telefonen..... Man er omgitt av nydelig natur, så det er plenty annet å se på.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, BeritG120
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

De har fantastisk god mat og middagen hos dem er billig, her får du 3 retters til kun 325 kr per pers.
Servicen er god, men synes hun som jobbet den kvelden vi var der godt kunne holdt seg litt mer unna oss. Hun kom bort å spurte om private ting, ting som ikke hadde boe med hennes jobb og service mot kunder. Så dette trekker veldig ned når vi som par ønsker å sitte i fred og ro.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 167carinat
Anmeldt 25. juli 2015

Kom til Djupvasshytta på ettermiddagen midt i fellesferien på motorsykkel, det regnet, det var surt og kaldt så vi snudde og dro tilbake hit for å spise og få igjen varmen. Forran meg i køen i restauranten / kaffe'n sto det noen eldre ektepar og var sultne forstod jeg, men ingen av betjeningen kom, jeg gikk inn i suvenir butikken og lurte på betjeningen. Etterhvert kom det en mann som på mitt spørsmål om varmmat, svarte: vi har hatt så mange turist busser så det kan du ikke få - men vi har kaker, 6 stk div. kakestykker og noe dessert, å vi holder på og lager flere kaker. Jeg så i hvert fall 2 personer som også jobbet der og jeg hørte det romsterte på kjøkkenet, men mat hadde de ikke. Ok tenkte vi da, vi låner doene og drar videre. På en lapp stod det at do besøk koster penger, dersom du ikke er der for å spise eller handler i suvenir butikken - det er for så vidt greit, men da bør det gå ann låse dodørene og det bør være papir både på do og etter håndvask. Opplevelsen vår ble dessverre dårlig, for meg går det over, men jeg tenker på utenlandske turister som kommer hit å som må betale i dyre dommer for å oppleve dette vakre stedet - hva tenker de? Kommer de tilbake?

Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste alene