Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flotte rom og omgivelser med god utsikt. God service, middagen i restauranten bra, men ikke «wow»
Er godt alternativ til andre hoteller i Geiranger og sikkert det beste, men som sagt dyrt.....Kommer nok tilbake..

2  Takk, 769rolfh
Aleksander Grande, General Manager på Grande Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei!
Tusen takk for hyggelig omtale. Så fint å høre at dere hadde et fint opphold, velkommen tilbake i fremtiden!

Anmeldt 16. juli 2020

Beste opplevelse på lenge i Norge Full anbefaling!! Stedet er fantastisk, utsikten er ikke sammenlignbar, staff’en er super hyggelig og yter svært god service - alle sammen:) i tillegg er frokost, mat og drinker prima topp score

Takk, KWULFS

Hei!
Så hyggelig å høre at dere fikk en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake i fremtiden!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Eg og min familie spiste lunsj her i juli. Vi blei møtt av ein blid og hyggelig servitør som tok bestillinga vår. Vi fikk maten på rekordtid, og den smakte veldig godt. Restsuranten var pent innreda og det var rolig og god atmosfære i lokalet. God pris for å vere hotellrestaurant.

1  Takk, 854margunnb

Hei!
Tusen takk for hyggelig omtale. Så fint å høre at dere fikk en fin opplevelse, velkommen igjen!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig smakfull mat, kjapp servering, veldig hyggelig betjening og god service. Utmerkende utsikt.
Veldig godt møblert, simpel og komfortabel, både for auget og for kroppen.
Ikkje dyrt, men ikkje billig.
Absolutt verdt det

Takk, Brendehaug

Hei!
Tusen takk for hyggelig omtale. Gøy å høre at dere koste dere hos oss. Velkommen igjen!

Aleksander Grande

Anmeldt 12. juli 2020

Helt fantastisk service og god mat! Veldig god standard på alt. Anbefales på det sterkeste! Enkelt å finne fram til hotellet og nydelig havutsikt. Hotellet har mange forskjellige fasiliteter som man kan benytte seg av. Alt i alt, veldig fornøyd med oppholdet!

Takk, valbonam124

Hei!
Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en omtale. Vi setter veldig stor pris på å høre at dere fikk et fint opphold hos oss. Velkommen tilbake!