Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi kan ikke få roset dette hotellet godt nok. Vi skulle gjerne vært her noen dager til. Maten er kjempebra. De serverer buffet til alle måltider og den er meget god! Hotellets ansatte får toppkarakter. Kjempehyggelige og tålmodige folk. Hotellet i seg selv ser helt nyoppusset ut og renligholdet er upåklagelig. Utsikten er RÅ! Hotellet tilbyr i tillegg gratis transport inn til sentrum av Geiranger. Det gjør belliggenheten perfekt. De har også utleie av tomanns el-biler om man ønsker det.

2  Takk, stians987
Aleksander Grande, General Manager på Grande Fjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Stian,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fantastisk å høre at vi leverte varene, håper vi sees igjen i fremtiden!

Aleksander Grande

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Flotte rom og omgivelser med god utsikt. God service, middagen i restauranten bra, men ikke «wow»
Er godt alternativ til andre hoteller i Geiranger og sikkert det beste, men som sagt dyrt.....Kommer nok tilbake..

2  Takk, 769rolfh

Hei!
Tusen takk for hyggelig omtale. Så fint å høre at dere hadde et fint opphold, velkommen tilbake i fremtiden!

Anmeldt 16. juli 2020

Beste opplevelse på lenge i Norge Full anbefaling!! Stedet er fantastisk, utsikten er ikke sammenlignbar, staff’en er super hyggelig og yter svært god service - alle sammen:) i tillegg er frokost, mat og drinker prima topp score

Takk, KWULFS

Hei!
Så hyggelig å høre at dere fikk en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake i fremtiden!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Eg og min familie spiste lunsj her i juli. Vi blei møtt av ein blid og hyggelig servitør som tok bestillinga vår. Vi fikk maten på rekordtid, og den smakte veldig godt. Restsuranten var pent innreda og det var rolig og god atmosfære i lokalet. God pris for å vere hotellrestaurant.

1  Takk, 854margunnb

Hei!
Tusen takk for hyggelig omtale. Så fint å høre at dere fikk en fin opplevelse, velkommen igjen!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig smakfull mat, kjapp servering, veldig hyggelig betjening og god service. Utmerkende utsikt.
Veldig godt møblert, simpel og komfortabel, både for auget og for kroppen.
Ikkje dyrt, men ikkje billig.
Absolutt verdt det

Takk, Brendehaug

Hei!
Tusen takk for hyggelig omtale. Gøy å høre at dere koste dere hos oss. Velkommen igjen!

Aleksander Grande