Priceline
Agoda.com
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

For en herlig opplevelse! Fantastisk mat og med en nybygget glassterrasse satt vi og spiste middag og nøt utsikten. Ny uteplass med jacuzzi og gode stoler for å nyte drink før middag. Servicen, maten, beliggenheten helt topp. Anbefales på det varmeste, kommer garantert tilbake!

Takk, helenschoice
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell med nydelig utsikt. Hadde rom med balkong mot fjorden. God og variert frokost. Flott uteområde med boblebad, solsenger og servering. Herlig å avslutte dagen her etter en lang fjelltur. Eneste negative var at det kun var en treretters meny og velge fra(mulig det er annerledes når det er flere gjester på hotellet), men middagen var veldig god.

Romtips: Velg rom med utsikt til fjorden
Takk, LiBesreiser
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Tusen takk for ei fantastisk helg! Dette er hotellet å bo på dersom en skal til Geiranger. Et hotell der familien har lagt sjela sin i en elegant, gjennomtenkt og gjennomført stil. Betjeningen gjorde sitt ytterste for at vi skulle ha det bra til en hver tid. Fjelltur, ribtur & soling på terrassen . Tusen takk for oss! Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 458margareths
Anmeldt 24. mai 2021

Rent og ryddig hotell som gir deg en flott og effektiv velkomst. Fin parkering utenfor/nedenfor. Utsikten til Geirangerfjorden er upåklagelig! Betjeningen er seviceinnstilt og snakker enten norsk, svensk eller engelsk etter det vi registrerte. Middagen i restauranten var helt utsøkt og sjelden har man smakt så god kveite! All honnør til den trivelige svenske kokken. Samme person lagde en deilig omelett til oss til frokost - og frokosten for øvrig var glimrende! Veldige trivelige omgivelser med jaquzzi og solsenger ute. Øl fra Geiranger var en flott kuriositet! Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mortenr588
Anmeldt 25. august 2020

Vi kom til et hotell som har den beste beliggenheten i Geiranger. Rommet var fint og de hadde oppgradert utearealet med boblebad for noen mnd siden. Veldig hyggelig betjening og servicen var på topp hele oppholdet. Maten vi ble servert er helt i ypperste klasse. Kan virkelig anbefale dette stedet

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kyrre F