Priceline
Agoda.com
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Flotte rom og omgivelser med god utsikt. God service, middagen i restauranten bra, men ikke «wow»
Er godt alternativ til andre hoteller i Geiranger og sikkert det beste, men som sagt dyrt så her står ikke pris/forventning helt i forhold. Kommer nok tilbake..

Takk, 769rolfh
Anmeldt 27. juli 2021

Dette er et fabelaktig hotell for avslapping i sjeldent flotte omgivelser. Uteområdet har gode solsenger, boblebad og servering. Mange turmuligheter i spektakulær natur. Nydelig mat i toppetasjen med utsikt over Geirangerfjorden. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Aalesund2019
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig hotell med gode fasiliteter. Vi tilbrakte ettermiddagen ved hotellets to jacuzzi’er. Nydelig middag «with a view», God og innholdsrik frokost.
Hotellet har gode solforhold til sen kveld (der mye av Geiranger for skygge)

Romtips: Kom tidlig å nyt en deilig terrasse med jacuzzi og servering
Takk, Per-Kristian J
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

For en herlig opplevelse! Fantastisk mat og med en nybygget glassterrasse satt vi og spiste middag og nøt utsikten. Ny uteplass med jacuzzi og gode stoler for å nyte drink før middag. Servicen, maten, beliggenheten helt topp. Anbefales på det varmeste, kommer garantert tilbake!

Takk, helenschoice
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefint hotell med nydelig utsikt. Hadde rom med balkong mot fjorden. God og variert frokost. Flott uteområde med boblebad, solsenger og servering. Herlig å avslutte dagen her etter en lang fjelltur. Eneste negative var at det kun var en treretters meny og velge fra(mulig det er annerledes når det er flere gjester på hotellet), men middagen var veldig god.

Romtips: Velg rom med utsikt til fjorden
Takk, LiBesreiser