3 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 263
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Et fint hotell med fine rom og bad med fin beliggenhet,gode utearealer,god service og god mat.Resturant med flott utsikt.Middagsbuffeen og frokosten var veldig bra.Blide ansatte.God gratis parkeringsplass.Et godt opphold i Geiranger.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, HHBNorge
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell og hyggelig betjening. Kjempegod middag og frokostbuffet. Hadde nok betjening slik at betjeningen i restauranten slapp å løpe.
Rommet var rent og pent,tror de har brukt koronatiden til å pusse opp. Var varme rom men det var en vifte som gjorde at det gikk og sove der.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, JanAasnes
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Flotte rom og omgivelser med god utsikt. God service, middagen i restauranten bra, men ikke «wow»
Er godt alternativ til andre hoteller i Geiranger og sikkert det beste, men som sagt dyrt så her står ikke pris/forventning helt i forhold. Kommer nok tilbake..

Takk, 769rolfh
Anmeldt 27. juli 2021

Dette er et fabelaktig hotell for avslapping i sjeldent flotte omgivelser. Uteområdet har gode solsenger, boblebad og servering. Mange turmuligheter i spektakulær natur. Nydelig mat i toppetasjen med utsikt over Geirangerfjorden. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Aalesund2019
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig hotell med gode fasiliteter. Vi tilbrakte ettermiddagen ved hotellets to jacuzzi’er. Nydelig middag «with a view», God og innholdsrik frokost.
Hotellet har gode solforhold til sen kveld (der mye av Geiranger for skygge)

Romtips: Kom tidlig å nyt en deilig terrasse med jacuzzi og servering
Takk, Per-Kristian J