2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Trip.comUSD 236
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fellesarealene er forsåvodt fine i seg selv. God frokost og hyggelig betjening.

Rommene i den eldre delen er rett og slett veldig slitte. Er ikke pusset opp eller gjort noe med siden 70/80-tallet. Dette ser man på lampene og lysbryterene. Anbefaler heller Hotell Union.

Romtips: Annet hotell
1  Takk, T0mmy1989
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fin utsikt fra rommet, fin beliggenhet. Bufféen var dårlig både frokost og middag tror ikke det er en kokk på hotellet muligens en arbeidsledig maler på kjøkkenet, tørt og smakløst. Rommene var preg av dårlig vedlikehold,men gode senger. Betjeningen i resepsjonen var veldig hyggelige og hjelpsomme, i spisesalen var Det mye rot og surr.

1  Takk, alfm2017
Anmeldt 22. juli 2021

Veldig gammelt. Bærer preg på at det er det. Mye nedstengt pga covid 19. ikke rengjøring automatisk av rom. Veldig dyr middagsbuffet. Ikke verdt prisen. Var mer som en kveldsmat som burde vert inkludert i prisen på hotellet.

1  Takk, marthaa369
Anmeldt 10. juli 2021

Ikke for høye forventninger til hotellet i utgangspunktet, men lave forventninger til tross ble de ikke innfridd. Standard rom med behov for oppussing, dårlig luft og dårlig isolert. Rommet hadde et lite kjøleskap til kald drikke og det er vel det som trekker opp. Ingen vinåpner eller glass, men et par pappkrus.

For enkelhetens skyld valgte vi buffet til middag som de tar 395,- per pers. Veldig dårlig utvalg, og maten vi valgte var knapt nok lunken.

Takk, MatsN30
Anmeldt 23. juni 2021

Bodde her i to netter. Hotellet er helt middels, men har nok behov for noe oppussing og støyisolering, fordi det er rimelig slitt og lytt. Vi hørte når de på naborommet trakk opp i do og fikk ikke sove den ene natten, på grunn av et voldsomt leven i etasjen under.
Anbefaler folk å sjekke ut andre restauranter enn den som fines i hotelles førsteetasje, da den var skuffende og overpriset. Bestilte en planke med spekemat og fikk kun tre løvtynne skiver spekeskinke og seks små skiver med spekepølse. Dette ble tydeligvis ansett som en hovedrett?
Frokosten var helt grei og utsikten var super. Veldig sentralt.

Takk, 481helenej