2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 233
Trip.comUSD 233
eDreamsUSD 162
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Informativ velkomst, spør vedr. wifi, litt slitne rom, men rent og fint. God frokost, gode smittevernstiltak i frokostsal. Fin og sentrumsnær beliggenhet. Hadde ønsket at det lå en folder ect. med fasiliteter i nærområdet på rommet. Ett hyggelig opphold her.

Romtips: Parkering i sentrum på ankomst formiddag/dag er nesten umulig, men gratis .Hotellet hadde noen plasser i gaten, men opptatt.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Nomad46480686846
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fellesarealene er forsåvodt fine i seg selv. God frokost og hyggelig betjening.

Rommene i den eldre delen er rett og slett veldig slitte. Er ikke pusset opp eller gjort noe med siden 70/80-tallet. Dette ser man på lampene og lysbryterene. Anbefaler heller Hotell Union.

Romtips: Annet hotell
1  Takk, T0mmy1989
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fin utsikt fra rommet, fin beliggenhet. Bufféen var dårlig både frokost og middag tror ikke det er en kokk på hotellet muligens en arbeidsledig maler på kjøkkenet, tørt og smakløst. Rommene var preg av dårlig vedlikehold,men gode senger. Betjeningen i resepsjonen var veldig hyggelige og hjelpsomme, i spisesalen var Det mye rot og surr.

1  Takk, alfm2017
Anmeldt 22. juli 2021

Veldig gammelt. Bærer preg på at det er det. Mye nedstengt pga covid 19. ikke rengjøring automatisk av rom. Veldig dyr middagsbuffet. Ikke verdt prisen. Var mer som en kveldsmat som burde vert inkludert i prisen på hotellet.

1  Takk, marthaa369
Anmeldt 10. juli 2021

Ikke for høye forventninger til hotellet i utgangspunktet, men lave forventninger til tross ble de ikke innfridd. Standard rom med behov for oppussing, dårlig luft og dårlig isolert. Rommet hadde et lite kjøleskap til kald drikke og det er vel det som trekker opp. Ingen vinåpner eller glass, men et par pappkrus.

For enkelhetens skyld valgte vi buffet til middag som de tar 395,- per pers. Veldig dårlig utvalg, og maten vi valgte var knapt nok lunken.

Takk, MatsN30