Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting her, med telt. Veldig fint med fossen, men hvis du sover dårlig bør du ikke få plass ved siden av den. Sanitæranlegget var helt OK, men det er veldig mange mennesker på en plass. Men sover gjerne her ved neste besøk.

1  Takk, 340madelenj
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vanvittig flott plass, med fjorden i den ene enden og fossen i den andre. Dessverre trenger sanitæranleggene en real oppgradering, her er det slitt, og trangt om plassen på kveldstid/morgen. Ikke minst er det ALT for få dusjer i forhold til antall gjester.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Lilli E
Anmeldt 18. august 2017

Ei venninne og jeg ankom Geiranger med bil veldig sent på kvelden. Vi prøvde å få hotellrom og/eller teltplass flere steder uten hell, alt var fullt. Men her hadde de plass så vi overnattet her en natt. Billig og fint. Renslig og stille om natten. Kan anbefales =)

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, agnethekatarina
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Fin plass og god utsikt, sanitæranlegg var gammelt men fungerte . Men alt for lite i forhold til antall besøkende. Plassen er delt i to med en elv imellom kjempefint ! Men sanitæranlegg bare på den ene siden ( ved resepsjonen )

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, Denergrei
Anmeldt 28. desember 2015

Geiranger Camping ligger fint til innerst i Geirangerfjorden. Kort veg til sentrum og trappene til Storfossen og videre opp til Union Hotell. Vil man videre kan man gå oppover til Vesterås og Storsæterfossen. Turistbåtene ankrer opp bare noen hundre meter utenfor campingplassen. Ikke helt moderne sanitæranlegg men det virket rent og vedlikeholdt. Campingplassen består av store gressplener

Romtips: Fineste plassene er ut mot sjøkanten.
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, BjR1956