Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet i telt her. En ganske vanlig camping, ikke noe ekstraordinært. Var der midt i høysesongen så det var stappfullt. Vi var heldige som fikk oss plass. Campingen ligger helt nede ved sjøen så her er det bademuligheter for de som liker det. Det går også an å bade i elven som renner ned rett ved siden av campingen. Prisen var helt grei. Ligger like ved en butikk og fossevandringa, og stort sett alt i lille Geiranger. Kan være lurt å komme tidlig på dagen i høysesong for å være sikker på å få plass.

Romtips: Unngå å komme på kvelden i høysesong da det kan bli fullt. Ta med slippers om man skal dusje der. Var skittent på gulvet.
Takk, Mark F
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Stor, enkel campingplass med perfekt beliggenhet i Geiranger.
Lite sanitæranlegg i forhold til størrelse på campingen. Fint utgangspunkt til det meste i Geiranger. Savnet noe aktiviteter/leker til barna.

Takk, kristint267
Anmeldt 2. juli 2021

Var her med bil + telt. Enkel og grei innsjekk, relativt god plass. Plassene nærmest vannet koster litt ekstra, og kan fort være opptatt hvis man kommer på kvelden.
Kiosk med forskjellig snacks. Helt OK toaletter.
Ålreit overnattingsplass for et besøk i Geiranger.

Takk, Mgnorm
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Flott plassert campingplass nede ved fjorden midt i Geiranger.
Sanitæranlegget er lite men var reint.
Pris pr natt for campingvogn står ikke i samsvar med campingens faciliteter.
Angående resepsjonist og hvordan vi som campinggjester blir mottatt; Det er gratis å smile og ønske velkommen til campingen. Resepsjonist kan med fordel være mer imøtekommende og smilende.

Romtips: Mye var stengt i Geiranger og det var lite folk både på campingplass og ellers.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, beathel2020
Anmeldt 5. august 2020

Ble møtt av hyggelig personale. Vi hadde glemt overgangen til strømmen, men med en 200-lapp i depositum fikk vi låne.
Sanitæranlegget var helt greit, og som på de fleste norske campingplasser er det ekstra betaling for varmtvann. Så ha 10-kroninger i lomma.
Beliggenheten er jo bare helt fantastisk!
Trampoline på lekeplassen var midt i blinken for barna på 7 og 9.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 7maritas