eDreams
Gratis avbestilling frem til 07.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 20. juli 2020

Fantastisk hotell med kjempefin beliggenhet. Litt skuffet over middagen. Prisen er i høyeste klasse og er vel ikke verdt oppholdet. Positivt at det er ute og inne basseng for voksne og barn. Hotellet har også et fint bil museum i utegrill.

Takk, Odd-Erik K
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En natt på Union er absolutt å anbefale. Godt hjulpet av Covid19 var tettheten av turister ikke som det pleier i Geiranger. Flott for oss få nordmenn som fikk ha herligheten for oss selv, men selvsagt utfordrende for bygdas turustindustri.
Uansett - et fantastisk flott opphold på et unikt hotell. Trivelig rom med fjordutsikt og balkong - fantastisk restaurant og flott service. Vennlig og hyggelig personale tross alle utfordringene.
Flotte fasiliteter og omgivelser på alle måter. Solnedgangen sett fra balkongen var fantastisk.
Ikke direkte rimelig, men verd hver krone - høy trivsel. Geiranger er jo også verd flere besøk.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Booket rom med terrasse 4200.- slitt. Booket røykfritt - fult askebeger på terrassen var ikke etter min smak. Korona regler ved bassenget ble ikke overholdt. Resepsjonist påpekte ovenfor oss at dette var strengt. Det var fult poolparty m over 20 stykker i flere timer.
Slapp og lite oppmerksom betjening.

Suppen var kald og kom etter 2 minutter. Smakløs...
Føler vi tar en for laget og støtter opp om Geiranger og arbeidsplassene. Men at de tilhører de historiske er ufattelig. Vært på vakre Storfjord og Britannia. De får 10 av 10. Dette er som et avdanket konferansehotell.
Skuffende avslutning på ferien.

Takk, brolin2
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Ringte å booket rom på kvelden og fikk beskjed om en fast pris for to personer en natt. Da vi skulle sjekke ut ble det nesten 2000,- dyrere enn vi hadde fått beskjed om kvelden før og den prisen vi sa vi hadde fått stemte absolutt ikke (selvom vi hadde bilde av det på en bookingside, som vi også sjekket opp før vi ringte). Rommene stemte heller ikke med prisen, dessuten var det støvete og lite lys. Altfor overpriset i forhold til standarden vi fikk.

1  Takk, alvahaugen
Anmeldt 8. juli 2020

Fine rom og grei størrelse. Nydelig utsikt, selv om været var dårlig. Her kan man bade ute og inne i deilig temperert vann. Ute var det boblebad, veldig populært så man måtte vente litt på tur, maks 6 personer ute og 8 inne. Vi hadde middag på hotellet om kvelden, nydelig mat men kostbar. Hyggelig betjening.

1  Takk, Eva B