Booking.comUSD 432
CheapTicketsUSD 431
Orbitz.comUSD 431
eDreamsUSD 432
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med fantastisk utsikt. Et rom var utsikt rett i takoverbygg. Det andre så utover fjorden. 4 pers hadde spabehandling som var veldig bra! Prøvde å booke bord i restauranten mange uker før, det fikk vi ikke lov til. Så når vi kom til hotellet fikk vi bord, men ikke a la carte fordi det var fulltMåtte ta dagens 3 retter, som var helt ok. Burde kunne forventet mer av et så dyrt sted. Frokosten var bra. Servicen var helt ok, men ikke hjertelig.

Takk, HegeEl
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Midt i tidenes Norges ferie er det ikke mulig for folk på tur å få kjøpt seg lunsj eller middag hverken her eller andre steder. Her var det bare for gjester! Ikke rart at nordmenn drar utenlands på tur.

4  Takk, gretheo388
Anmeldt 20. juli 2020

Fantastisk hotell med kjempefin beliggenhet. Litt skuffet over middagen. Prisen er i høyeste klasse og er vel ikke verdt oppholdet. Positivt at det er ute og inne basseng for voksne og barn. Hotellet har også et fint bil museum i utegrill.

Takk, Odd-Erik K
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En natt på Union er absolutt å anbefale. Godt hjulpet av Covid19 var tettheten av turister ikke som det pleier i Geiranger. Flott for oss få nordmenn som fikk ha herligheten for oss selv, men selvsagt utfordrende for bygdas turustindustri.
Uansett - et fantastisk flott opphold på et unikt hotell. Trivelig rom med fjordutsikt og balkong - fantastisk restaurant og flott service. Vennlig og hyggelig personale tross alle utfordringene.
Flotte fasiliteter og omgivelser på alle måter. Solnedgangen sett fra balkongen var fantastisk.
Ikke direkte rimelig, men verd hver krone - høy trivsel. Geiranger er jo også verd flere besøk.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Booket rom med terrasse 4200.- slitt. Booket røykfritt - fult askebeger på terrassen var ikke etter min smak. Korona regler ved bassenget ble ikke overholdt. Resepsjonist påpekte ovenfor oss at dette var strengt. Det var fult poolparty m over 20 stykker i flere timer.
Slapp og lite oppmerksom betjening.

Suppen var kald og kom etter 2 minutter. Smakløs...
Føler vi tar en for laget og støtter opp om Geiranger og arbeidsplassene. Men at de tilhører de historiske er ufattelig. Vært på vakre Storfjord og Britannia. De får 10 av 10. Dette er som et avdanket konferansehotell.
Skuffende avslutning på ferien.

Takk, brolin2