3 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 241
Agoda.comUSD 240
TripadvisorUSD 241
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi, en familie på 4, overnattet 2 netter på hotell Union. Et godt valg skulle det vise seg.
Hotellet har fine rom med gode senger. Dusj i badekar er sjelden å foretrekke men bad ellers var ok.
Hotellet har en fin hage med basseng, solstoler, utsikt og servering. Flott i fint vær. Hotellet ellers fremstår som rent og velholdt med store salonger samt uteservering på verranda.
Maten på hotellet holder høy kvalitet. God frokost med stort utvalg selv i coronatiden hvor buffet ikke er et alternativ. Middagen likeså, god mat og god service opplevde vi.
Vi ankom i Tesla og hotellet har lademuligheter - bra! Merk imidlertid at det ikke er noen organisert kø-ordning for lading. Vi hadde flaks og snappet en ledig plass for her var det fullt ved ankomst. Her kunne der med fordel vært organisert fra hotellets side

1  Takk, BullCocky
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med fantastisk utsikt. Et rom var utsikt rett i takoverbygg. Det andre så utover fjorden. 4 pers hadde spabehandling som var veldig bra! Prøvde å booke bord i restauranten mange uker før, det fikk vi ikke lov til. Så når vi kom til hotellet fikk vi bord, men ikke a la carte fordi det var fulltMåtte ta dagens 3 retter, som var helt ok. Burde kunne forventet mer av et så dyrt sted. Frokosten var bra. Servicen var helt ok, men ikke hjertelig.

Takk, HegeEl
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Midt i tidenes Norges ferie er det ikke mulig for folk på tur å få kjøpt seg lunsj eller middag hverken her eller andre steder. Her var det bare for gjester! Ikke rart at nordmenn drar utenlands på tur.

4  Takk, gretheo388
Anmeldt 20. juli 2020

Fantastisk hotell med kjempefin beliggenhet. Litt skuffet over middagen. Prisen er i høyeste klasse og er vel ikke verdt oppholdet. Positivt at det er ute og inne basseng for voksne og barn. Hotellet har også et fint bil museum i utegrill.

Takk, Odd-Erik K
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En natt på Union er absolutt å anbefale. Godt hjulpet av Covid19 var tettheten av turister ikke som det pleier i Geiranger. Flott for oss få nordmenn som fikk ha herligheten for oss selv, men selvsagt utfordrende for bygdas turustindustri.
Uansett - et fantastisk flott opphold på et unikt hotell. Trivelig rom med fjordutsikt og balkong - fantastisk restaurant og flott service. Vennlig og hyggelig personale tross alle utfordringene.
Flotte fasiliteter og omgivelser på alle måter. Solnedgangen sett fra balkongen var fantastisk.
Ikke direkte rimelig, men verd hver krone - høy trivsel. Geiranger er jo også verd flere besøk.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Roy50srg