Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Flott hotell med unik beligenhet. Fikk utsikts rom som bør være et must. Kjempe utsikt og god service. Fine biler har de og, må oppleves. Fine trapper langs elva ned til sentrum.
Vi likte løsningen med å beholde s la carte servering ved frokost.

Takk, Erik W
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Kom inn torsdag og hadde bestilt rom med balkong, men oppgraderte til suite til 4885 pr natt... men vi fikk sjokk. Gammelt og slitt teppe, knust salongbord, og når jeg ringer å spør om isbiter vil de ha 190 kr ekstra. Aldri mere her.

1  Takk, Kjetilrb
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hadde skyhøye forventninger her. Vi hadde bestilt Deluxe rom med fjordutsikt. Og prisen var ikke lav, kan du si. Ble derfor noe skuffet over standarden på rommet. Helt ok for et vanlig standard rom på et kjedehotell, men dette kaller ikke jeg deluxe på et eksklusivt fjordhotell. Måtte ned og hente ekstra puter til og med.
Utsikten var fantastisk og kjekt med balkong. Spaet er nydelig og maten helt fantastisk. Veldig imponert over service. Kudos til Ola Johnny (håper jeg husker navnet rett) i restauranten. Super proff!

3  Takk, Annkrs
Anmeldt 4. august 2020

Fikk rom i den gamle delen av hotellet. Rommet var lite og nedslitt. slitt teppe på gulvet. Bad/sanitær modent for utskifting for lenge siden. Dusj/badekar hadde avløp til sluk i gulvet. Greit så framt sluken hadde kapasitet til å ta unna vannet. Det hadde den ikke. Var så "uheldig" å ta ut proppen i vasken. Når den var gjort ren sist har jeg ikke formening om. Var i alle fall lenge siden.
God mat og drikke i restauranten men synes ikke prisen sto helt i stil med servicen.
Konklusjon: Ikke verd pengen.

Romtips: Prøv å få rom i "nyfløy"
Takk, kjelll728
Anmeldt 3. august 2020

Allerede ved ankomst oser dette hotellet av høy standard og lang historie. Betjeningen var hjelpsom og hyggelig. Rommet var romslig og godt utstyrt. Vi hadde fantastisk utsikt mot Geiranger sentrum og Ørnfjellsveien. Normalt på denne årstiden kommer det store busslaster med utenlandske turister. Nå er det nesten bare nordmenn som kommer, og "alle" kommer i egn bil. Dette skaper en del parkeringsproblemer, men vi fant til slutt en parkeringsmulighet på en litt bratt plen. Dagens middag var gjennomgående god og velsmakende. Til frokost ble det servert et brett med godt utvalg av pålegg m.m. ved hvert bord. I tillegg kunne alle bestille en varmrett ekstra. I disse koronatider fremsto dette som en meget god løsning. Prisen for oppholdet var i det høyere sjiktet, men basert på standard og at dette er et sesonghotell, var alt akseptabelt. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, 799bjarteh