Booking.comUSD 283
eDreamsUSD 283
CheapTicketsUSD 283
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Reine fine rom med flott utsikt over Geirangerfjorden, god informasjon i forhold til covid 19. hyggelig betjening, god service og fantastisk mat. Kombiner alt dette med den spektakulære naturen og utrulig utsiktme kjem heilt sikkert tilbake.

Takk, jvevle70
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Første klasses service, super mat, ekspertise tiltak mot corona smitte, reint å fint. Utrolig koslig hage området fra 3.etasje. Skal dere overnatte i Geiranger, så er dette absolutt å anbefale. Ikke langt å gå til sentrum heller. 10-15 min. Fin trim tur

1  Takk, frode_255
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom for en overnatting på vår bilferie. Personalet ytet eksepsjonell service. Vi følte oss veldig godt tatt vare på. Vi spiste middag i restauranten. Maten var kjempe god og kelneren vi hadde var kjempe service innstilt og kunne virkelig sakene sine med gode anbefalinger osv.
Bartenderen lagde nydelige drinker og spa avdelingen var rett og slett en drøm. Hvis du skal til Geiranger anbefaler jeg virkelig en overnatting her! Kommer gjerne igjen!

Takk, Ingunn S
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Flott hotell med unik beligenhet. Fikk utsikts rom som bør være et must. Kjempe utsikt og god service. Fine biler har de og, må oppleves. Fine trapper langs elva ned til sentrum.
Vi likte løsningen med å beholde s la carte servering ved frokost.

Takk, Erik W
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Kom inn torsdag og hadde bestilt rom med balkong, men oppgraderte til suite til 4885 pr natt... men vi fikk sjokk. Gammelt og slitt teppe, knust salongbord, og når jeg ringer å spør om isbiter vil de ha 190 kr ekstra. Aldri mere her.

1  Takk, Kjetilrb