3 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 285
eDreamsUSD 285
CheapTicketsUSD 285
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Det beste hotelloppholdet som vi har hatt noen sinne. Til og med adskilt toalett og bad. Stille og rolig. Gode senger. Frokosten meget bra. Smakfull middag, men litt uvant med stor tykk brødskive med skinke og camembert. Dette antagelig for å oppveie hovedretten som var nokså liten for voksne.
Pavolaen til dessert falt ikke i smak ( altfor søtt for våre ganer )

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Gøsta G
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Et flott hotell med høy standard. Fange fasiliteter som Spa etc.
Dessuten mange fine turmuligheter både i nærheten og rundt i området. Bra mat fra fra meny. Manglet et par av vinene vi søkte etter en den vi fikk var meget bra.
Generelt høy prisnivå

Takk, 344harald_
Anmeldt 22. august 2020

Er du ute etter litt førsteklasse? Union Geiranger gir deg en fantastisk opplevelse. Du kan se på betjeningen at de liker å jobbe her. De er smilende, flinke, hjelpsomme og meget høflige. Vi fikk en hjertelig velkomst med god informasjon. De har løst covid utfordringene bra og tar det på alvor. Maten var eksepsjonelt god. Kelnerne er profesjonelle og fasilitetene holder stand. Etter en nydelig middag kunne vi nyte basseng (inne og ute) helt til klokken 23:00 - en fantastisk fin opplevelse.

Takk, danielkI5572ST
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Reine fine rom med flott utsikt over Geirangerfjorden, god informasjon i forhold til covid 19. hyggelig betjening, god service og fantastisk mat. Kombiner alt dette med den spektakulære naturen og utrulig utsiktme kjem heilt sikkert tilbake.

Takk, jvevle70
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Første klasses service, super mat, ekspertise tiltak mot corona smitte, reint å fint. Utrolig koslig hage området fra 3.etasje. Skal dere overnatte i Geiranger, så er dette absolutt å anbefale. Ikke langt å gå til sentrum heller. 10-15 min. Fin trim tur

1  Takk, frode_255