4 personer ser på dette hotellet
TripadvisorUSD 335
Trip.comUSD 334
eDreamsUSD 335
Anmeldt 22. juli 2021

Her hadde vi det helt greit, men enig i at litt slitasje og andre småting hindrer toppkarakter her.

Ang frokost: fikk et brett med diverse pålegg + en skål med brød. Alt for mye pålegg i forhold til brød. Lurer på hva som skjer med pålegget vi ikke spiste - gikk det rett i bosset? I såfall - mye matsvinn. Gikk det videre til neste matfat? I såfall - lite coronavennlig. Kanskje man skulle kunne bestille all frokosten man ønsket, på lik linje med varmmaten?

Ang bassenget: det er oppgitt maks antall badende, men det er ingen som ser til at dette blir overholdt. Det er overraskende mange både barn og voksne som ikke kan telle.....

Takk, Kolibrien
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Sein middagsservering, veldig lenge å vente på maten. Frokosten skuffet med seigt brød, lunken melk og lite pålegg på de ferdig tillagede brettene de kom med. Lampen som skulle være «pynt på bordet var nedstøvet» Beliggenheten til hotellet er bra og utendørs badebasseng er flott med utsikt over fjorden.

Takk, arnehaakonj
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Positivt: fin beliggenhet, store rom, nydelig mat.
Negativt: slitent hotell, lite fokus på smittevern: bassenget var overfylt - ingen kontroll. Ingen ordning ift lading av elbil: de plassene de har har Teslaeierne lagt beslag på … Her er det ikke snakk om å flytte bilen når den er ferdig ladet og la andre slippe til …

Takk, Britt S
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte allergivennlig rom, men gud hjelpe meg for en dårlig luft. Badet lukter det sikkelig fukt skade, klamt. Vi måtte ha døra oppe når vi dusjet + vindu ut av rommet. På badet var det badekar, med en liten glass dusj vegg. Så etter vi var ferdig å dusje så fløyt det med vann på gulvet, dette hører ikke hjemme i 2021.
Ingenting på badet ble tørket opp til vi skulle dra hjem neste dag, klamme hånduker og badeklær fortsatt etter 12timer.
God seng, myke håndkle og badekåpe. Stort pluss for egen kaffi maskin og lite minibar kjøleskap.
Men skapdører går ikke igjen, lampe skjermer på halv 8, ledninger med mye støv på, godt synlig skøyteledning, hull i vegger og mye slitasje på stri tapeten.
Vi hadde dobbeltrom (dobbeltseng) men, kun 1 nattbord og en stol å sitte i, dette har jeg ikke opplevd før (se bilder).

Svømmeavdelinga og personalet var helt topp.
Veldig corona vennlig hotell.

Takk, Vickybert
Anmeldt 23. juni 2021

Jeg og min kone,hva der, og feiret et vennepar av oss som ville feire forlovelsen sin der.Jeg og min kone har vært på dette hotellet mange ganger,og aldri har vi vært mere skuffet som nå .Det startet først med at vi skulle spise lunsj,der vennen min fikk kveite som hva kald.Servitøren hadde ikke peilling på hva menyen bestod av.Hun viste heller ikke om halvliteren jeg bestillte hva 0,4 eller 0,5.Må huske at dette hotellet tar veldig mye for en natt .Hotellet har alltid kjørt buffe på kvelden ,men nå pga covid 19 så serverte de mat på bordet,sikkert ok det.Vi har ingen problemer med det,vi gjør det vi for beskjed om i disse tider.Men sjokket kom nå vi måtte betale for en 3 retters middag som har alltid vært inkludert ,det vil si buffe der du kunne spise til du stupte.Neste dag hva det frokost inkludert i prisen hehe ikke bufffe der heller pga covid ok den .Men vi fikk en fjøl med ost,sylte leverpostei ,honning .og ei skål med fire skiver ,en til hver.Dette holder ikke.
Det er heilt ok at hotellet gjør forandringer pga covid19,det må dei gjøre.Men da må dei jaggu det senke prisene og.

Romtips: Beste med dette hotellet er utsikten.
Takk, 825stigi