5 personer ser på dette hotellet
TripadvisorUSD 335
Trip.comUSD 334
Orbitz.comUSD 335
Anmeldt 4. august 2021

Super mat, trivelig personell, historiske omgivelser, fantastisk utsikt, veteranbilutstilling i kjelleren. Hotellet oser av historie og tradisjon.
Gamle bilder og gjenstander skaper en unik atmosfære.

Meget bra badebasseng og utgangspunkt for fotturer.
Proffe kelnere og svært god mat.

Takk, tobbens
Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde en fantastisk opplevelse på Union Geiranger. Flott utsikt og gangavstand til fjorden. Fint og romslig resepsjons- og salongområde. Herlig solterasse med servering og tilgang til solsenger, basseng og boblebad. Spennende bilmuseum. Fin spisesal, der vi hadde en veldig god 3-retter på kvelden, og god frokost på morgenen. Vi bodde på den enkleste romtypen, rommene var nyoppussede, og renholdet var meget bra. Det aller beste med Union Geiranger var personalet - alle vi møtte var profesjonelle, blide og imøtekommende.

Vi kommer tilbake!

1  Takk, Odd Henning D
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra service og gode fasiliteter. God mat og flotte uteområder samt spa. Syntes dog det burde vært en bedre standard på de særdeles gamle rommene på hotellet (uten aircondition i tillegg) som burde vært oppgradert med tanke på prisen for en natt ligger på svimlende 3600kr.

Takk, carolinesD9173RT
Anmeldt 22. juli 2021

Fantastisk hotell med sjel og atmosfære, store og gode rom med fantastisk utsikt, nydelig mat levert med god service, fin badeavdeling og flott spaavdeling - og høyt servicenivå i alle ledd! Kan varmt anbefales!

Romtips: Et hotell hvor det virkelig er verdt å få et rom med utsikt
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, johnsN2610HD
Anmeldt 22. juli 2021

Her hadde vi det helt greit, men enig i at litt slitasje og andre småting hindrer toppkarakter her.

Ang frokost: fikk et brett med diverse pålegg + en skål med brød. Alt for mye pålegg i forhold til brød. Lurer på hva som skjer med pålegget vi ikke spiste - gikk det rett i bosset? I såfall - mye matsvinn. Gikk det videre til neste matfat? I såfall - lite coronavennlig. Kanskje man skulle kunne bestille all frokosten man ønsket, på lik linje med varmmaten?

Ang bassenget: det er oppgitt maks antall badende, men det er ingen som ser til at dette blir overholdt. Det er overraskende mange både barn og voksne som ikke kan telle.....

Takk, Kolibrien