4 personer ser på dette hotellet
TripadvisorUSD 326
eDreamsUSD 326
Trip.comUSD 326
Anmeldt 8. august 2021

Hotellet er gammelt og slitt. Vi var skuffet da vi forventet mer til prisen vi betalte for et dobbeltrom. Rommet var ok, men vi fikk to enkle senger i stedet for en stor som bestilt. Badet var veldig gammelt (60-tallet?!). Spaavdelingen er også slitt og du får ingen luksusopplevelse som fremstilt på nettsidene.

Hyggelig bartender som laget gode drinker!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, annaknuts
Anmeldt 4. august 2021

Super mat, trivelig personell, historiske omgivelser, fantastisk utsikt, veteranbilutstilling i kjelleren. Hotellet oser av historie og tradisjon.
Gamle bilder og gjenstander skaper en unik atmosfære.

Meget bra badebasseng og utgangspunkt for fotturer.
Proffe kelnere og svært god mat.

Takk, tobbens
Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde en fantastisk opplevelse på Union Geiranger. Flott utsikt og gangavstand til fjorden. Fint og romslig resepsjons- og salongområde. Herlig solterasse med servering og tilgang til solsenger, basseng og boblebad. Spennende bilmuseum. Fin spisesal, der vi hadde en veldig god 3-retter på kvelden, og god frokost på morgenen. Vi bodde på den enkleste romtypen, rommene var nyoppussede, og renholdet var meget bra. Det aller beste med Union Geiranger var personalet - alle vi møtte var profesjonelle, blide og imøtekommende.

Vi kommer tilbake!

1  Takk, Odd Henning D
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra service og gode fasiliteter. God mat og flotte uteområder samt spa. Syntes dog det burde vært en bedre standard på de særdeles gamle rommene på hotellet (uten aircondition i tillegg) som burde vært oppgradert med tanke på prisen for en natt ligger på svimlende 3600kr.

Takk, carolinesD9173RT
Anmeldt 22. juli 2021

Fantastisk hotell med sjel og atmosfære, store og gode rom med fantastisk utsikt, nydelig mat levert med god service, fin badeavdeling og flott spaavdeling - og høyt servicenivå i alle ledd! Kan varmt anbefales!

Romtips: Et hotell hvor det virkelig er verdt å få et rom med utsikt
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, johnsN2610HD