Expedia.comUSD 226
TripadvisorUSD 226
Trip.comUSD 225
eDreamsUSD 226
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kvalitetshotell og veldig god service fra personalet. Vårt standard dobbeltrom var stort i størrelse. Hadde imidlertid ønsket en ekte dobbeltseng fremfor to enkeltsenger som var slått ilag. Hadde også ønsket Chromecast på TV'ene. Bassengene var flotte og det samme var badstuen. Frokosten var fabelaktig, og ble servert på bordet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 795j_rgenl
Anmeldt 8. august 2021

Hotellet er gammelt og slitt. Vi var skuffet da vi forventet mer til prisen vi betalte for et dobbeltrom. Rommet var ok, men vi fikk to enkle senger i stedet for en stor som bestilt. Badet var veldig gammelt (60-tallet?!). Spaavdelingen er også slitt og du får ingen luksusopplevelse som fremstilt på nettsidene.

Hyggelig bartender som laget gode drinker!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, annaknuts
Anmeldt 4. august 2021

Super mat, trivelig personell, historiske omgivelser, fantastisk utsikt, veteranbilutstilling i kjelleren. Hotellet oser av historie og tradisjon.
Gamle bilder og gjenstander skaper en unik atmosfære.

Meget bra badebasseng og utgangspunkt for fotturer.
Proffe kelnere og svært god mat.

Takk, tobbens
Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde en fantastisk opplevelse på Union Geiranger. Flott utsikt og gangavstand til fjorden. Fint og romslig resepsjons- og salongområde. Herlig solterasse med servering og tilgang til solsenger, basseng og boblebad. Spennende bilmuseum. Fin spisesal, der vi hadde en veldig god 3-retter på kvelden, og god frokost på morgenen. Vi bodde på den enkleste romtypen, rommene var nyoppussede, og renholdet var meget bra. Det aller beste med Union Geiranger var personalet - alle vi møtte var profesjonelle, blide og imøtekommende.

Vi kommer tilbake!

1  Takk, Odd Henning D
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra service og gode fasiliteter. God mat og flotte uteområder samt spa. Syntes dog det burde vært en bedre standard på de særdeles gamle rommene på hotellet (uten aircondition i tillegg) som burde vært oppgradert med tanke på prisen for en natt ligger på svimlende 3600kr.

Takk, carolinesD9173RT