4 personer ser på dette hotellet
TripadvisorUSD 326
Orbitz.comUSD 326
Trip.comUSD 325
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Et flott hotell med fantastisk utsikt over Geiranger fjorden God service og frokosten var utmerket. Jeg vil anbefale dette hotellet. Vi betalte ekstra for et rom med utsikt og det var den beste utsikten vi noen gang har hatt. Store rom og rent. Ved middagen var vi heldige å få en lokal servitør Ole Jonny som gjorde en utmerket jobb en riktig god service

Takk, LindaHaugmo
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kvalitetshotell og veldig god service fra personalet. Vårt standard dobbeltrom var stort i størrelse. Hadde imidlertid ønsket en ekte dobbeltseng fremfor to enkeltsenger som var slått ilag. Hadde også ønsket Chromecast på TV'ene. Bassengene var flotte og det samme var badstuen. Frokosten var fabelaktig, og ble servert på bordet. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 795j_rgenl
Anmeldt 8. august 2021

Hotellet er gammelt og slitt. Vi var skuffet da vi forventet mer til prisen vi betalte for et dobbeltrom. Rommet var ok, men vi fikk to enkle senger i stedet for en stor som bestilt. Badet var veldig gammelt (60-tallet?!). Spaavdelingen er også slitt og du får ingen luksusopplevelse som fremstilt på nettsidene.

Hyggelig bartender som laget gode drinker!

Takk, annaknuts
Anmeldt 4. august 2021

Super mat, trivelig personell, historiske omgivelser, fantastisk utsikt, veteranbilutstilling i kjelleren. Hotellet oser av historie og tradisjon.
Gamle bilder og gjenstander skaper en unik atmosfære.

Meget bra badebasseng og utgangspunkt for fotturer.
Proffe kelnere og svært god mat.

Takk, tobbens
Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde en fantastisk opplevelse på Union Geiranger. Flott utsikt og gangavstand til fjorden. Fint og romslig resepsjons- og salongområde. Herlig solterasse med servering og tilgang til solsenger, basseng og boblebad. Spennende bilmuseum. Fin spisesal, der vi hadde en veldig god 3-retter på kvelden, og god frokost på morgenen. Vi bodde på den enkleste romtypen, rommene var nyoppussede, og renholdet var meget bra. Det aller beste med Union Geiranger var personalet - alle vi møtte var profesjonelle, blide og imøtekommende.

Vi kommer tilbake!

1  Takk, Odd Henning D