Expedia.comUSD 230
TripadvisorUSD 230
Orbitz.comUSD 230
Anmeldt 24. august 2021

Hadde et fantastisk opphold med spabehandling (aromamassasje), 3-retters meny med gode viner og en fint rom. Veldig god mat og god frokost. Gode senger i et fint rom med fantastisk utsikt. God service og hyggelig betjening.

Romtips: Velg rom med havutsikt. Stille og fine rom med god plass.
1  Takk, OJS1960
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Union Hotel Geiranger - et av Norges beste hotell etter min vurdering. Absolutt alt er førsteklasses. Rom, fellesområdene, personalet, måltider, renhold - ekstra viktig i disse koronatider - og selvsagt den praktfulle naturen. Vi hadde juniorsuite - den var verdt sine kroner. Deilig frokost (inkludert) og middag (ikke inkludert) - begge måltidene a la carte. Ekstra plus for dette. Anbefaler rom med utsikt over fjord og fjell, gjerne egen balkong samt to netter, slik at man får tid til å nyte og utforske både hotellets og Geirangers forskjellige severdigheter. Vi hadde kun en natt der, og det er snaut selv om vi hadde vært der tidligere. Greie parkeringsforhold med god mulighet for å lade el-bil. Vi kommer gjerne tilbake dit.

1  Takk, AEE2
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Et flott hotell med fantastisk utsikt over Geiranger fjorden God service og frokosten var utmerket. Jeg vil anbefale dette hotellet. Vi betalte ekstra for et rom med utsikt og det var den beste utsikten vi noen gang har hatt. Store rom og rent. Ved middagen var vi heldige å få en lokal servitør Ole Jonny som gjorde en utmerket jobb en riktig god service

Takk, LindaHaugmo
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kvalitetshotell og veldig god service fra personalet. Vårt standard dobbeltrom var stort i størrelse. Hadde imidlertid ønsket en ekte dobbeltseng fremfor to enkeltsenger som var slått ilag. Hadde også ønsket Chromecast på TV'ene. Bassengene var flotte og det samme var badstuen. Frokosten var fabelaktig, og ble servert på bordet. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 795j_rgenl
Anmeldt 8. august 2021

Hotellet er gammelt og slitt. Vi var skuffet da vi forventet mer til prisen vi betalte for et dobbeltrom. Rommet var ok, men vi fikk to enkle senger i stedet for en stor som bestilt. Badet var veldig gammelt (60-tallet?!). Spaavdelingen er også slitt og du får ingen luksusopplevelse som fremstilt på nettsidene.

Hyggelig bartender som laget gode drinker!

Takk, annaknuts