Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en flott middag hvor vi satt ute og nøt utsikten. Fantastisk lokal mat med panoramautsikt over Geiranger og fjellene rundt. Lokalt kjekjøtt var spesielt godt og vaffel med is toppet måltidet. Godt utvalg av lokalt øl. Det også mulig med hytte utleie på stedet. Beste stedet å spise i Geiranger

Romtips: Parkering på stedet, hytte utleie
Takk, Guttap
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vesterås ble en veldig hyggelig pit-stop på tur ned etter en vandringstur i fjellet. Vi fikk servert knallgod lokal mat, akkompagnert av tilsvarende leskedrikk og litt historie om gården og livet der oppe. Kan bare anbefales, og neste gang vi er i Geiranger så blir det en lengre stopp for middag.

Takk, Escape770779
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Bodde på hotell utsikten, spurt betjening om hva vi burde gjøre en sen ettermiddag, fikk beskjed om å besøke westerås.
En veldige god idé. Gikk fra hotellet ca 20-30 min å gå i bedagelig tempo. Ble veldig overrasket over hvor fin restauranten var, spiste ikke middag, men tok noen øl, kjente på stemningen, snakket med vertskapet. Må bare si at alt føltes veldig bra.
Neste besøk vil bli mere en et par øl, håper å prøve noe av de fine retten som ble servert på bordene ved siden av.
Må også skryt av vertskapet som skaper en trivelig og familiær stemning.

Takk, Quest27149236012
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Ypperlig sted for barnefamilier som er glad i dyr. Gården ligger høyt oppe med en helt magisk utsikt over Geiranger. Det var mugglukt på badet på hytta, men alt det andre er verdt det. Husk å gå til Stikkut-posten Fosseråsa 30-40 min fra hytta. Du kam gå bakom dette nydelige fossefallet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Teltturist20
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Nydelig utsikt, god service og veldig gode vafler! De stekte vaflene etterhvert så de var helt ferske! Godt etter en tur på storsæterfossen ( som forresten også er verdt et besøk) Geiter, Llama og sauer rett ved som man kan kose med! Rett og slett en perle!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, mhavne