Morsomt å kunne gå bak fossen☺️

Anmeldt 25. juni 2020
Trine1972
Fredrikstad, Norge
Fin tur

Parkeringsmuligheter ved starten av stien. Ca 2 km opp med tildels bratt stigning opp deler av... les mer

Anmeldt 9. november 2019
870Linda
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Geiranger
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi gikk opp fra Geiranger sentrum, via fossevandringen før vi først gikk opp mot Vesterås og så videre mot fossen. Bratt noen steder, men fin sti med en del stentrappetrinn. Deilig å komme til fossen, og morsomt å kunne gå bak den. Litt av en opplevelse. Man kan parkere på Vesterås så blir turen kortere.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Trine1972
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Parkeringsmuligheter ved starten av stien. Ca 2 km opp med tildels bratt stigning opp deler av turen.
Brukte ca 45 min opp i mye snø, slutten av september.
Steinlagte trapper laget av sherpaene.
Man kan gå bak fossen, smal sti.
Mektig å høre bruset.
Anbefaler gode sko.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, 870Linda
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

En fin tur. Bratt oppover, men lett gått. Stein trapper store deler av veien. Artig å kunne gå under fossen. Vi parkerte ved Hotell Utsikten og brukte 2 timer tur retur inkl pause på toppen.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, einar1977
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Parkerte på vesterås og gikk opp dit på en liten time med barn på 5 og 7 år, pluss to late hunder på en varm sommerdag. Nydelig utsikt og flott å gå under fossen.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 101tinaa
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Turen går over steintrapper opp til fossen som man kan gå under. Det er en fin tur med et morsomt element ved at man kan gå under fossen. Noe problematisk parkering kan føre til problemer for gåturen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 184magnusf