“Flott bistro”
Anmeldelse av Friaren Bistro

Friaren Bistro
Vurdert som nr. 7 av 12 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte fiskesuppe, Caesar salat og en pizza. Alt ble servert på under 10 minutter og smakte kjempegodt.

Takk, 98larsj

Anmeldt 30. juni 2020

Fantastisk med norske restauranter som kan lage vegetar/vegansk mat fra bunnen av. Det smakte kjempegodt. God service.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Travel4ev
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Strålende anrettet torsk, som smakte utrolig godt. Med en nydelig Ripasso til.
Et svært godt måltid!
Stedet ligger rett ved fjordkanten, og har en stor og fin terrasse.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Ole-Asbjørn F
Anmeldt 18. juli 2019

Vi bestillte laks til lunch, kjempe god mat! Maten var smakfull og varm! Hyggelig å sitte ute å spise på en perfekt dag i vakre Geiranger. Minus,veldig treg servering.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mallamareno50
Anmeldt 8. august 2018

Vi var her i 2017 og fikk en fantastisk fiskesuppe. Bestemte oss for at dette måtte vi også ha når vi på nytt besøkte Geiranger i 2018. Tror de må ha byttet kokk eller noe, fordi den fiskesuppa var dårligere enn den jeg lager hjemme. Og jeg er ikke kjent som en god kokk! Skuffende. Men det ble til tross for dette en hyggelig opplevelse da betjeningen er helt fantastisk hyggelige

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Batforever
Hotel_Geiranger, Guest Relations Manager på Friaren Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding, og de fine ord om våre personale! Vi er veldig glade for dere kom tilbake til vår restaurant igjen i år, men mindre glade for vi ikke møte forventningene fra i fjor. Vi beklager mye for at fiskesuppen ikke var tilfredsstillende, og vil forsøke at rette op på problemet straks!

Vi håper at dere vil komme tilbake neste år til en ennå betre opplevelse!

Vennlige Hilsener,
Mathias, Hotell Geiranger

Reisende som så på Friaren Bistro, så også på

Har du vært i Friaren Bistro? Del dine erfaringer!