“Anbefales!”
Anmeldelse av Westeras Gard

Westeras Gard
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 12. juli 2020

Veldig god mat, hyggelig betjening, koselig lokale, flott beliggenhet. Kort sagt: anbefales på det sterkeste!

Takk, johnbE3638MC

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på gården og vi gledet oss til å spise på restauranten. Det var en skuffelse. Den fine utsikten kompenserer for den sjedelig maten. Små porsjoner og litt stive priser. Veldig hyggelig personale.

Takk, jvazserr1
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 6 som besøkte dette stedet for en middag og ble møtt med velvilje og god service.
Maten var fantastisk og alle var veldig godt fornøyd.
Det skal i tillegg sies at utsikten var utrolig flott.

Takk, HPOlsen
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her og spiste etter en tur til Storsæterfossen. Veldig hyggelig betjening og veldig god mat. Lokalet er veldig koselig og utsikten er fantastisk!

1  Takk, Paalnesteby
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

En perle i Geirangerfjorden som alle burde få med dag! Anbefaler på det sterkeste å ta turen hit, både for å oppleve utsikten og turdestinasjonene som er i området - men også for å se dyrene de har der, og spise den utrolig gode maten man kan få kjøpt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, JohanneSimonhjell

Reisende som så på Westeras Gard, så også på

Har du vært i Westeras Gard? Del dine erfaringer!