“Topp på toppen! ”
Anmeldelse av Westeras Gard

Westeras Gard
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi kjørte først opp til gården for å gå turen opp til Storsæterfossen, det var en veldig fin tur, for så å gå ned på gården for å spise en fantastisk god rømmegrøt med spekemat etterpå. Utsikten gjorde ikke denne opplevelsen noe værre.
Kan også nevnes at vi spiste middag der kvelden før, og ble ikke skuffet da heller. Verdt besøket!

1  Takk, AinaMoeller

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat. Man betaler litt ekstra, men det er absolutt verdt det. Aldri spist så god brownies og og wrap! Ta en lokal øl samtidig. Alt dette etter en tur til fossen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 830mariusp
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt et hyggelig sted i koselig atmosfære, hyggelig og serviceinnstilt personell, litt små porsjoner og litt lite utvalg.

Takk, JonG1734
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Ligger litt utenfor Geiranger «sentrum», men her får du nydelig mat i hyggelige omgivelser. Utsikt til Geirangerfjorden. Vaflene må prøves!

Takk, sojosss
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to som spiste kjekjøtt til hovedrett og jordbærlasagne til dessert. Kjekjøttet var så mørt at det datt fra hverandre da vi satte gaffelen i det. Utrolig velsmakende! Jordbærlasagnen var helt nydelig, med søte, gode jordbær og crisp flatbrød dekket med sjokolade. I tillegg en hyggelig betjening og en flott utsikt. Hva mer kan man ønske seg?!

Takk, ritae2013

Reisende som så på Westeras Gard, så også på

Har du vært i Westeras Gard? Del dine erfaringer!