“En liten perle på toppen av Geiranger”
Anmeldelse av Westeras Gard

Westeras Gard
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 13. juli 2021

En liten perle på toppen av Geiranger. En familiedrevet gård, med både utleie hytter, dyr og en flott restaurant med den (!) utsikten over Geiranger.
Denne gangen kjørte vi opp, men en kan fint spasere opp fra Fjordsenteret. Ca 30 minutters gange, litt puls må påberegnes!.
Vi satt ute på terrassen og fikk maksa utbyttet av utsikten mot både fjell og fjord. Maten var kortreist og veldig smakfull. Etter lunsj fulgte vi stien fra parkeringsplassen opp til Storseterfossen. Absolutt verdt et besøk!

Takk, 310trudep

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Når du først er i Geiranger og har mulighet så ta turen til denne gamle gården som har bygd om høylåven til en liten familierestaurant med 6 bord. Menyen er befriende liten og det du får servert er kortreist, ekte, og laget med kjærlighet. Betjeningen er lokal og atmosfæren behagelig.
Det er også mulighet til å ta noe forfriskende på terrassen, med utsikt ned i Geiranger, flydalsjuvet og fjorden.
Absolutt verd et besøk.

Takk, eivinh
Anmeldt 7. juli 2021

Skal du til Geiranger MÅ du ta turen til Westerås Gard - fantastisk mat,god servise,beligenhet få andre har - her er d bare å booke bord

Takk, monicasI1951OG
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Super mat, unikt autentisk sted, beste servicen, og fantastisk utsikt. Kort vei til fine fot turer, Laushornet 4 km bratt men fantastisk.

Lunch etter tur helt perfekt

Takk, 821hanschristianh
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro til Vesterås som en del av norgesferien 21. Ved inngangen møtte vi en servitør som tydeligvis hadde sin første uke på jobb. Personen visste ikke hva som sto på menyen, hvilke viner vi kunne få, om vi kunne sitte ute eller gi oss vann. Når vi etter en god del venting fikk servert vin ble det satt en uåpnet flaske på bordet, servitøren forsvant like etter. Deretter fikk vi servert hovedrett til i underkant av 400 kr på kalde tallerkener. Det var kun et tørt kjøttstykke sammen med enkle grønnsaker. Vann måtte etterspørres flere ganger. Ingen fyllte opp den dyre vinen i glassene våre. Vinen lå forresten på 5 ganger polpris.
På Vesterås fikk jeg den verste servicen jeg har opplevd i Norge til premium pris. Aldri dra til denne plassen om du har respekt for deg selv og egen lommebok. Du finner mat i toppklasse til samme pris andre steder, denne maten hadde de skammet seg over på Burger King.

6  Takk, 366kristian

Reisende som så på Westeras Gard, så også på

Har du vært i Westeras Gard? Del dine erfaringer!