“Fantastisk ”
Anmeldelse av Westeras Gard

Westeras Gard
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted med like fantastisk god mat. Stedet ligger vakkert til med nydelig utsikt over Geiranger. Hit må vi tilbake.

1  Takk, Ole-Kristian G

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Meget god lunsj til en hyggelig pris (ca. 400kr for 2 pers med drikke). Vi spiste rømmegrøt med spekemat og smørbrød med spekeskinke/geitost som var helt utsøkt. Var også glutenfritt alternativ på smørbrød som smakte veldig godt. Fin utsikt. Eneste negative var at vi kun fikk bord inne og maten vår med 5-10 min mellomrom, men matopplevelsen var definitivt 5/5.

Takk, Erlend G
Anmeldt 13. juli 2021

En liten perle på toppen av Geiranger. En familiedrevet gård, med både utleie hytter, dyr og en flott restaurant med den (!) utsikten over Geiranger.
Denne gangen kjørte vi opp, men en kan fint spasere opp fra Fjordsenteret. Ca 30 minutters gange, litt puls må påberegnes!.
Vi satt ute på terrassen og fikk maksa utbyttet av utsikten mot både fjell og fjord. Maten var kortreist og veldig smakfull. Etter lunsj fulgte vi stien fra parkeringsplassen opp til Storseterfossen. Absolutt verdt et besøk!

Takk, 310trudep
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Når du først er i Geiranger og har mulighet så ta turen til denne gamle gården som har bygd om høylåven til en liten familierestaurant med 6 bord. Menyen er befriende liten og det du får servert er kortreist, ekte, og laget med kjærlighet. Betjeningen er lokal og atmosfæren behagelig.
Det er også mulighet til å ta noe forfriskende på terrassen, med utsikt ned i Geiranger, flydalsjuvet og fjorden.
Absolutt verd et besøk.

Takk, eivinh
Anmeldt 7. juli 2021

Skal du til Geiranger MÅ du ta turen til Westerås Gard - fantastisk mat,god servise,beligenhet få andre har - her er d bare å booke bord

Takk, monicasI1951OG

Reisende som så på Westeras Gard, så også på

Har du vært i Westeras Gard? Del dine erfaringer!