“Fantastisk”
Anmeldelse av Westeras Gard

Westeras Gard
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Geiranger
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, nydelig utsikt og hyggelig personale! Browniesen til dessert var litt for mye stekt, men ellers bra! Bør besøkes

Takk, mathilddeilertsen

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

På vår tur på Vestlandet valgte vi å reise innom Geiranger. Da var valget klart på at vi måtte spise på Vesterås restaurant. Denne gangen ble det lunsj. Vi har spist her to ganger før også middag. Som alltid var maten fantastisk, med en fantastisk utsikt.

Takk, HPOlsen
Anmeldt 25. juli 2021

Helt fantastisk middag for hele familien. Utsøkt mat og suveren service. Anbefales på det sterkeste om man vil ha en god middag mens man er i Geiranger.

Takk, Isabellaff90
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk; nydelig utsikt. Forret: geitost hovedrett: Ytrefilet, sjøørret og tjekjøtt mex tilbehør. Fikk også lyn og torden med på kjøpet. Spennende her på ute serveringen. Var noe flygemaur på ett av bordene som trakk ned opplevelsen. Vi kommer tilbake.

Takk, gislel_kkenh
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted med like fantastisk god mat. Stedet ligger vakkert til med nydelig utsikt over Geiranger. Hit må vi tilbake.

1  Takk, Ole-Kristian G

Reisende som så på Westeras Gard, så også på

Har du vært i Westeras Gard? Del dine erfaringer!