“Må prøves!!!”
Anmeldelse av Taste of India

Taste of India
Vurdert som nr. 1 av 189 Restauranter i La Manga del Mar Menor
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Nydelig utsikt på uteplassen.
Vi bestilte ulike forretter og forskjellige middsgsretter som vi delte, etter servitørens anbefaling. Barna gikk også for Indisk for første gang og syntes det var veldig godt. Kan vi snart tilbake?

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Marianne L

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Super mat og god service. Kelneren satte sammen en del retter for oss som vi delte på fem stykker. Dette kan anbefales da vi fikk smake mye forskjellig. Nydelig indisk mat, med mange spennende smaker. Fantastisk beliggenhet. Anbefales :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, P3116VHelisabethm
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Vi valgte kokkens anbefaling, og det skuffet ikke.
Fantastisk måltid med mange gode smaker.
Hyggelig betjening, og fin beliggenhet
Beste mat opplevelse så langt på La Manga

Takk, 199arild
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Be kelneren bestemme hva dere skal spise. Velg «to share» . Familievennlig. Fantastisk godt. Underfundige smaker

Takk, 422eop
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelig betjening. Beste matopplevelsen på La Manga. Bestilte mix grill som er forskjellige typer kjøtt stekt i diverse indiske krydder, smakte utrolig godt.

Takk, Tommy T

Reisende som så på Taste of India, så også på

La Manga del Mar Menor, Municipality of Cartagena

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!