“Fantastisk Restaurant ”
Anmeldelse av Taste of India

Taste of India
Vurdert som nr. 1 av 189 Restauranter i La Manga del Mar Menor
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale denne restauranten til alle som skal til La Manga. Utrolig bra service og veldig god mat. Kan av egen erfaring anbefale mix grill, her får du litt av alt. Er du glad i øl kan jeg anbefale Cobra. Uteplassen er helt ved kanten av vannet. Dette må bare oppleves

Dato for besøk: august 2018
Takk, olepetterh2016

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Både jeg og min kjæreste var veldig fornøyd med maten! Bestile sterk mat (det liker vi) på den sterkeste delen av menyen. Dette anbefales om du liker sterk mat. De hadde også mild og medium typer saus.

Naan brødet var eksepsjonelt godt! Det var også veldig god service, med hyggelig betjening! Prøv dette om du er på lamanga!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 640celinaj
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Nydelig utsikt på uteplassen.
Vi bestilte ulike forretter og forskjellige middsgsretter som vi delte, etter servitørens anbefaling. Barna gikk også for Indisk for første gang og syntes det var veldig godt. Kan vi snart tilbake?

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Marianne L
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Super mat og god service. Kelneren satte sammen en del retter for oss som vi delte på fem stykker. Dette kan anbefales da vi fikk smake mye forskjellig. Nydelig indisk mat, med mange spennende smaker. Fantastisk beliggenhet. Anbefales :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, P3116VHelisabethm
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Vi valgte kokkens anbefaling, og det skuffet ikke.
Fantastisk måltid med mange gode smaker.
Hyggelig betjening, og fin beliggenhet
Beste mat opplevelse så langt på La Manga

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 199arild

Reisende som så på Taste of India, så også på

La Manga del Mar Menor, Municipality of Cartagena

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!