“Må prøves”
Anmeldelse av Taste of India

Taste of India
Vurdert som nr. 3 av 180 Restauranter i La Manga del Mar Menor
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, lokasjon og service. Her vil vi definitivt komme tilbake. Hadde ingen forventning og ble bare positivt overrasket.

Dato for besøk: august 2020
Takk, SivJ539

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Veldig bra mat, veldig uorganiserte kelnere. Belysningen ute på restauranter er også veldig plagsom, kjempedårlig der vi satt men ble blendet av flombelysning litt bortenfor. Men veldig bra mat. Eier må sette seg ned selv og tenke som en kunde, og trene opp kelnere og fikse behagelig belysning så er dette stedet supert.

1  Takk, detvardasombare
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Strålende fornøyd med både service og mat! Servitøren anbefalte oss å kjøpe flere ulike retter for så å dele. Han satt opp en liten meny for oss med forretter og hovedretter. Hver rett var noen skikkelig smaksbomber og alle var veldig gode. Koselig å kunne dele alle sammen istedenfor å ha en rett hver, og menyen han satt sammen var heller ikke for stor så det ble passe mengde til hver av oss å ikke for mye rester igjen. Her skal vi uten tvil tilbake!

Takk, 109catrinal
Anmeldt 9. august 2019

Utrolig god mat for alle smaker. Her finnes på sterkt, mildt og barnevennlig. Flinke og hyggelige servitører. Smaksbomber!

Takk, christinen162
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Taste of India ligger idyllisk plassert helt ytterst på blåstripen, langs Mar Menor. Vi spiste her to ganger under vårt opphold på La Manga. Begge gangene var vi strålende fornøyd. Vi bestilte stort sett bare mange forretter og spiste dem som tapas.

På kvelden får man en skikkelig fin solnedgang, da solen går ned over Mar Menor.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, peterkD9766AD

Reisende som så på Taste of India, så også på

La Manga del Mar Menor, Municipality of Cartagena

Har du vært i Taste of India? Del dine erfaringer!